Pozivamo vas na webinar

Vještine prezentiranja

Četvrtak, 9. lipnja 2022. od 10:00 do 11:30 sati

60
Maksimalan broj polaznika
1,5 sat
 Trajanje
Zoom
Lokacija

Iako smo neka iskustva prezentiranja već stekli kroz život, prezentiranje i dalje za mnoge od nas može predstavljati izazov ili neugodno iskustvo.

Brojne su situacije u kojima su svakome od nas trebale ili ponovo mogu zatrebati vještine prezentiranja – prezentirali smo naučeno znanje pred razredom u školi, prezentirali smo sebe na razgovorima za posao, a jednom kada smo zaposleni često prezentiramo svoju viziju nekog rješenja suradnicima i poslodavcima, kupcima, poslovnim partnerima ili investitorima.

Primjeri su brojni, ali jedno je svima zajedničko: vještina prezentiranja uvelike utječe na konačan uspjeh u postizanju cilja kojeg smo si zadali. 

Stoga će vještiji prezentatori imati više uspjeha u nadmetanju s manje vještijima i ponekad će zbog toga bolje prolaziti u životu.

Webinar „Vještine prezentiranja“ je namijenjen svima koji su željni poraditi na uvježbavanju svojih prezentacijskih vještina, ali nisu imali priliku sudjelovati na sličnim edukacijama.

Sadržaj edukacije

O svrhama javnih nastupa

  • Svrsi se prilagođava struktura izlaganja, sadržaj, duljina trajanja, mjesto izvođenja i drugo.
 

Različite strukture izlaganja

  • Ovisno o svrsi i cilju, publika lakše prati i pamti izlaganje ako je primjereno strukturirano

Subjektivni i objektivni elementi u pripremi prezentiranja

  • Svijest o postojanju tih elemenata omogućava kvalitetniju pripremu i postizanje boljih rezultata.
 

Načini uvježbavanja za javni nastup

  • Korištenje uputa za uvježbavanje vodi prema unapređenju prezentacijskih vještina. 

Primjeri dobrih prezentacijskih javnih govora

  • Analizom na primjerima lakše se uči i pamti prezentirano.

Autor i predavač

Neven Tamarut

Neven Tamarut

Mr. sc. Neven Tamarut, dipl. oec. imenovan je direktorom za razvoj poslovanja u Znanstveno- tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci d.o.o u veljači 2009. na kojoj poziciji i danas radi kao odgovorna osoba za razvoj inkubacijskih programa za osnivanje i razvoj poduzeća utemeljenih na novim znanjima i inovacijama. U sklopu radnog mjesta g. Tamarut je prošao i dalje se usavršava u području zaštite intelektualnog vlasništva i licenciranja te korisnike STeP Ri-a savjetuje u programima potpore. 

G. Tamarut ima od prije 11 godina radnog iskustva poslovanja i upravljanja u komercijalnom sektoru u maloprodaji, veleprodaji te distribuciji u organizacijama s preko 2.500 zaposlenika. Na tim poslovima, imao je priliku raditi na uvođenju promjena u organizaciji s ciljem rasta i razvoja poslovanja. G. Tamarut ima diplomu Ekonomskog fakulteta u Rijeci, a u lipnju 2010 na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu obranio je magistarski rad na poslijediplomskom studiju Poslovno upravljanje (MBA) i stekao zvanje magistra znanosti. G. Tamarut posjeduje certifikat od WIPO organizacije o završetku usavršavanja u programu osposobljavanja za Upravljanje intelektualnim vlasništvom.

EEN logo
Želite primati obavijesti iz edukacijskog centra?

Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Primjer maila s linkom za popunjavanje ulaznog i izlaznog upitnika

Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr

Predmet: Obrazac 1

 

Poštovani/a,

ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.

Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.

U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.


Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)

(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.

Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”

 

Primjer poruke s linkom za popunjavanje ulaznog upitnika

Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr

Predmet: MRMS – obrazac

Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)

Link

Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?