Pozivamo vas na seminar

Kako postati poslodavac izbora

Srijeda, 18. rujna 2024. od 09:00 do 16:00 sati

U vrijeme stalnog i sve većeg nedostatka radne snage, poslodavci su, osim o plasmanu svoje robe, prisiljeni razmišljati o svojem poduzeću i radnom mjestu kao o robi na tržištu – tržištu rada na kojem je već neko vrijeme potražnja bitno manja od ponude. Oni danas moraju razmišljati kako se mogu prilagoditi posloprimcima i uspješno se promovirati ne bi li potencijalni zaposlenici izabrali, ali i sadašnji zaposlenici ostali raditi upravo kod njih. Ako žele u tome biti uspješni, glavni je izazov razumjeti na osnovu čega zaposlenici danas donose ove odluke.
25
Maksimalan broj polaznika
7 sati
 Trajanje
STEP RI (uživo)
Lokacija

Sustav plaće, pružanje povratnih informacija djelatnicima, izrada izjave o misiji i viziji – sve to danas ima drugačiji smisao i upotrebu te omogućava sadašnjim i budućim zaposlenicima da procijene je li upravo to poslodavac kakvog žele.

Sudionici seminara naučit će:

  • razmišljati o tržištu rada kroz marketinške naočale,
  • što je posloprimcima važno kad razmišljaju o zadržavanju i promjeni posla,
  • povezati potrebe posloprimaca s politikama poslodavaca te osmisliti promjene u poslovnim politikama koje će biti atraktivne posloprimcima,
  • osmisliti na koji način komunicirati prema tržištu rada kako bi postali poznati i privlačni onima koji razmišljaju o promjeni posla.

 

Ovaj seminar omogućava polaznicima da kroz prezentaciju suvremenih istraživanja razumiju na koji način potencijalni zaposlenici danas razmišljaju o odabiru posla i poslodavca te da, kroz rad u grupama, prepoznaju i osmisle kako mogu prilagoditi i prezentirati svoje organizacijske politike ne bi li postali atraktivni ciljanim skupinama.

Seminar je namijenjen direktorima, rukovoditeljima viših razina te HR stručnjacima poduzeća svih veličina i profila.

Sadržaj edukacije

  • Plasman otvorenih pozicija kao robe na tržištu
  • Što je današnjim radnicima bitno
  • Kako ono što mi radimo utječe na zadovoljstvo radnika
  • Rad u grupama na kreiranju novih organizacijskih politika

Autor i predavač

                                                                                                                                                     Barbara i Alen Marot 

Barbara Marot

Diplomirani psiholog s bogatim iskustvom u edukaciji i savjetovanju. Karijeru je započela u tvrtki Dragon, kreirajući seminare „Psihologija prodaje“ i procese za selekciju zaposlenika. Godine 2005. suosniva Edukacijsko savjetodavni centar Optimum, gdje pomaže tvrtkama u odabiru i razvoju zaposlenika. U Optimumu održava seminare o rukovođenju, kvaliteti usluge i upravljanju ljudskim resursima. Od 2008. godine usmjerava se na poboljšanje poslovnih procesa i upravljanje korištenjem sistemskog razmišljanja, čime pomaže tvrtkama ostvariti bolje rezultate na organizacijskoj razini. Educirani je business coach po principima Integrative constructivist coachinga. U edukacijama voli biti kratka, jasna, precizna i praktična bez velikih riječi i šupljih fraza.

Alen Marot

Diplomirani psiholog s preko 20 godina rada u organizacijskoj psihologiji. Radio je u HR odjelu farmaceutske tvrtke, a zatim u vodećoj konzultantskoj kući u području HR-a za Sloveniju i Hrvatsku. Godine 2005. suosniva Edukacijsko savjetodavni centar Optimum gdje odtad osmišljava i vodi otvorene seminare i interne edukacije o odabiru i razvoju kadrova, upravljanju organizacijom i vođenju ljudi. Sudjelovao je u programu W. Edwards Deming Institutea, usmjerenom na Vođenje putem potpune kvalitete (osnova lean poslovanja). Godine 2009. surađuje s Vanguard Consulting Ltd. iz Velike Britanije, gdje neko vrijeme i radi u privatnom i javnom sektoru. Dugogodišnje i široko iskustvo čine njegove edukacije punima provjerenih znanja i metoda uz niz praktičnih primjera i korisnih vježbi. Educirani je business coach po principima Integrative constructivist coachinga.

EEN logo