Pozivamo vas na seminar

Psihologija kupaca i cijene

Četvrtak, 26. listopada 2023. od 10:00 do 11:30 sati

Kako boljim razumijevanjem psihologije kupaca utjecati na njihovu percepciju cijene? Kako „poskupiti“ ili „pojeftiniti“ doživljaj proizvoda izloženog na polici, stvarnoj ili virtualnoj?
30
Maksimalan broj polaznika
1 sat 30 min
 Trajanje
UŽIVO
Step Ri – Radmile Matejčić 10
4.8
Prosječna ocjena

Kao što i vi svakodnevno koristite Google, sve je više vaših kupaca koji pretraživanjem interneta nastoje doći do dodatnih informacija o proizvodima koje žele kupiti. Tehnološka dostignuća omogućila su nastanak nove kategorije „pametnih kupaca“ – kupaca koji prije donošenja odluke o kupnji razmatraju sve informacije i moguće alternative kako bi utvrdili gdje, kako i koliko će potrošiti.

Istraživanje koje su proveli Dickson i Sawyer pokazalo je da svaki drugi kupac ne zna točnu cijenu proizvoda kojeg je upravo odložio u košaricu, a samo svaki četvrti kupac pogleda cijenu proizvoda prije nego posegne za njim. Zbog takve nestabilnosti kupčevih preferencija, način komunikacije vrijednosti i cijene jako utječe na njihovu percepciju.

Poduzeća koja shvate da je kod određivanja cijena bitno razmišljati ne samo „Koliko mogu naplatiti?“ već i „Kako formulirati cijenu?“ su u prednosti u odnosu na konkurenciju.

Polaznici seminara će naučiti kako funkcionira proces obrade informacija kod kupaca i što utječe na kreiranje cjenovnog imidža poduzeća te kako to primijeniti na vlastito poslovanje.

Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima, rukovoditeljima, vlasnicima i članovima uprava.

Sadržaj edukacije

Elementi koji imaju utjecaj na percepciju kupaca
  • Kontekst i njegova važnost
  • Preferencije kupca i njihova stabilnost
  • Kupčeva voljnost da plati i njen značaj u donošenju odluke
 
Analiza alata kojima se može utjecati na percepciju potrošača
  • Odnos kvaliteta – cijena
  • Odnos jedinstvena karakteristika – cijena
  • Teorija očekivanog izbora
  • Efekt postotka
  • Efekt „9“

  • Opsesije prilikama
  • Efekt ograničene ponude
  • Sklonost konformizmu
  • Učinak mamca
  • Učinak kompromisa
  • Oglašene referentne cijene
  • Efekt rasporeda proizvoda
  • Zone percepcije cijena
  • Proizvodi poznatih cijena
  • Efekt raščlanjivanja
  •  

Po završetku edukacije, svim polaznicima će biti omogućene individualne konzultacije vezano uz komunikaciju cijene.

Autor i predavač

Jana Blažević Marčelja, mag. oec.

Poslovna je savjetnica i predavačica te certificirani Pricing Professional pri Professional Pricing Society – vodećoj svjetskoj udruzi posvećenoj strateškom pristupu određivanju cijena.

Vodila je niz nacionalnih i međunarodnih razvojnih projekata i ima dugogodišnje iskustvo na području razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških rješenja. Educira i savjetuje poduzetnike i poduzetnike početnike na području određivanja cijena i kreiranja cjenovnih politika, razvoja novih poslovnih rješenja te unapređenja poslovnih procesa.

Sudjelovanje na edukaciji je besplatno.
EEN logo
Želite primati obavijesti iz edukacijskog centra?

Prijavite se na naš newsletter i budite na vrijeme obaviješteni o nadolazećim edukacijama i događanjima.

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Prijava na edukaciju

Misli kao poduzetnik

za studente Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Slanjem ove prijave daješ nam suglasnost da tvoje osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćeš pravovremeno obaviješten/a o prihvaćanju prijave.

Primjer maila s linkom za popunjavanje ulaznog i izlaznog upitnika

Pošiljatelj: ESF-Mikropodaci@mrosp.hr

Predmet: Obrazac 1

 

Poštovani/a,

ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju u ESF projektu: ‘RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu’, kojega provodi Nositelj projekta ‘Ugostiteljska škola Opatija’.

Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.

U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac 1 s osobnim podacima navodeći informacije koje se odnose na Vaš status u trenutku ulaska u ESF projekt.


Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici. (Link)

(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.). Za eventualna pitanja i/ili komentare molimo da se prvo obratite izravno Nositelju projekta.

Za sve dodatno, možete se obratiti i na esf.podrska-mikropodaci@mrosp.hr.
Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”

 

Primjer poruke s linkom za popunjavanje ulaznog upitnika

Pošiljatelj: esf-mikropodaci@mrms.hr

Predmet: MRMS – obrazac

Poštovani/-a,
zahvaljujemo na sudjelovanju u projektu RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu, kojega provodi korisnik Ugostiteljska škola Opatija.
Navedeni projekt provodi se u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda.
U svrhu ispunjavanja obveza država članica EU koje provode Europski socijalni fond, molimo Vas da ispunite Obrazac s osobnim podacima koristeći sljedeću internet poveznicu:
(Za ispravan prikaz i ispunjavanje Obrasca, preporuča se korištenje Internet preglednika Google Chrome ili Mozilla Firefox budući da Microsoft Internet Explorer nije u potpunosti podržan.)

Link

Zahvaljujemo na suradnji.

S poštovanjem,

Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava
Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prijava na webinar

Od društvenog problema do poduzeća

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 7. 9. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta IN SITU)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju.

Prijava na prezentaciju

Europska poduzetnička mreža EEN

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Rok za prijavu: 8. 6. 2020. do 12 h ili do popunjavanja mjesta

Kotizacija: NE PLAĆA SE (financirano iz projekta EEN)

NAPOMENA:

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Prilikom zaprimanja prijava vodit će se računa je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta.

Prijava na webinar

Osnove pokretanja web shopa

Slanjem ove prijave dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Broj mjesta je ograničen. Bit ćete pravovremeno obaviješteni o prihvaćanju prijave.

Step Ri programi podrške
za poduzetnike početnike i startupe

Iskaz interesa

Slanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vaše osobne podatke koristimo u skladu s Pravilima privatnosti.

Informacije koje s nama podijelite omogućit će nam početnu procjenu vaše ideje što je uvjet za pokretanje postupka ulaska u program.

Važno: u ovom koraku nemojte nam razotkrivati povjerljive informacije koje mogu biti predmet patentne zaštite.

Na temelju vaših odgovora želimo razumjeti:

  • Koje proizvode i/ili usluge želite ponuditi?
  • Što je inovativno u vašoj ideji (u usporedbi s konkurencijom / postojećim rješenjima)?
  • Tko bi i zašto kupio ili koristio vaš proizvod ili uslugu?
  • Kako planirate privući kupce i korisnike i uvjeriti ih da rješavate njihov problem?
  • Koja znanja i kompetencije važna za razvoj i provedbu vaše ideje imate? Nedostaju li vam neka znanja i kompetencije?